REKLAMACE A ZÁRUKA

Naším cílem je zajistit, aby byli naši zákazníci vždy spokojeni s nákupem. Pokud se však vyskytne jakýkoliv problém s našimi produkty, nabízíme vám jednoduchý a transparentní proces reklamace a záruky.

Záruka na produkty

Na všechny naše produkty poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců. Během této doby máte právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží, nebo vrácení peněz v případě, že zboží vykazuje výrobní vadu nebo jinou závadu, která nebyla způsobena nesprávným použitím.

Postup reklamace

1. Kontaktujte nás: 
Pošlete nám e-mail na info@produktydosalonu.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420604194099

2. Vyplňte reklamační formulář: 
Pro urychlení procesu doporučujeme vyplnit náš reklamační formulář, který naleznete níže.

3. Odešlete zboží: 
Zabalte reklamované zboží spolu s vyplněným formulářem a zašlete jej na naši adresu:
Denisa Peške, Aloise Gavlase 57/1, Ostrava 700 30.

4. Vyřízení reklamace: 
Po obdržení zásilky vás budeme kontaktovat a informovat o dalším postupu.

 Reklamace obvykle vyřizujeme do 14 dnů.

Na co máte při reklamaci právo?

Při reklamaci máte podle zákona několik práv, která vám pomáhají chránit vaše spotřebitelské zájmy. Zde jsou základní práva, která můžete uplatnit při reklamaci zboží:

1. Právo na bezplatnou opravu nebo výměnu zboží
Pokud se během záruční doby objeví vada, máte právo požadovat:
• Opravu zboží, pokud je to možné a efektivní.
• Výměnu zboží za nový kus, pokud oprava není možná nebo by byla neúměrně nákladná.

2. Právo na slevu
Pokud vada zboží nebrání jeho používání, ale snižuje jeho hodnotu, můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

3. Právo na odstoupení od smlouvy (vrácení peněz)
V případě, že:
• se vada opakovaně vyskytne i po opravě,
• zboží nelze opravit ani vyměnit,
• zboží má neodstranitelnou vadu, která znemožňuje jeho používání, máte právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.

4. Právo na úhradu nákladů spojených s reklamací
Pokud vám při reklamaci vznikly náklady (např. na dopravu zboží zpět k prodejci), máte právo požadovat jejich proplacení.

5. Právo na vyřízení reklamace do 30 dnů
Prodávající je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího podání. Pokud tak neučiní, máte právo požadovat:
• Vrácení peněz,
• nebo jiné řešení dle vašeho výběru.

Co byste měli vědět
• Zboží je nutné reklamovat bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objeví.
• Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím, opotřebením nebo mechanickým poškozením. • Mějte vždy doklad o koupi (fakturu nebo účtenku), který usnadní proces reklamace.

Kontakt:
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně reklamací nebo záruky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.

+420604194099, info@produktydosalonu.cz